صفا سیتی

صفا سیتی

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 26918
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1




اس ام اس جدید...



مشترک گرامی شما برنده همسر شدید، جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت: شتردرخواب بیند پنبه دانه.com مراجعه فرماید.
(با تشکر شرکت بشین تا بیاد)

 

 

 

 


 

 

 

خدا نگذره از كسانی كه شير حموم رو روی وضعيت دوش مي‌بندن و از حموم خارج می‌شن!

 

 

 

 

 


 

 

 

با کمر دولا رفتم داروخونه عصا بگیرم، میگه واسه کمر دردت میخوای؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ حضرت موسی کلاسای تبدیل عصا به اژدها گذاشته؛ دارم میرم اونجا!!!

 

 

 

 

 


 

 

 

داشتیم با مامانم وسایل انباری رو مرتب میکردیم.
یه دفعه مامانم یه جعبه مدادرنگی ۲۴رنگ قاب فلزی رو از تو یه کارتون درآورد
نگاش کرد...
گفت: میدونی این چیه؟
اینو خریده بودم هروقت معدلت ۲۰شد بدم بهت
حیف واقعا!!!
خاک تو سرت !!

 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

حیف نون میره ژاپن مسافرکشی میکنه ، هر کی سوار میشه میگه وای تو که تازه پیاده شدی !!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

دیشب یه پشه نیشم زد. پاشدم دنبالش کردم . بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم !
اومدم بکشمش ! یهوگفت : بابا !!!
راست میگفت : من باباش بودم !
آخه خون من تو رگهاش بود !
تا صبح تو بغل هم گریه کردیم ...
( برگی از رمان حیف نون! )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

تبریک حیف نون : سالی پر از توأم و سرشار از آکنده برایتان مملو از لبریزم!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


 

 

 

 

خوابیده بودم بابام اومد بالا سرم گفت خوابیدی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ... یه هو بابام زد تو سرم گفت بگیر بخواب! این چرت و پرتا برا فیس بوکه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

به حیف نون میگن (باریک الله) یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میگه یعنی خدا لاغر است !

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

ردپایت را که می گیرم، از تو دورتر می شوم، لامصب واسه چی کفشاتو بر عکس پوشیدی؟!!!

 

 

 

.
.
.

 

 

 


 

 

 

 

به حيف نون ميگن يه شعري بخون با حرف ميم شروع بشه ، ميگه ميازار موري كه دانه كش است.
ميگن يه شعر بخون كه با حرف ب شروع بشه ، ميگه : بيازار موري كه دانه كش است ، ميگن يه شعر بخون كه با حرف ج شروع بشه، ميگه : جون من نيازار موري كه دانه كش است ، ميگن يه شعري بخون كه با حرف ك شروع بشه ، ميگه : كره خر نيازار موري كه دانه كش است.

 

 

 

.
.
.

 

 

 


 

 

 

 

دلنوشته دختران مجرد: از کلاس اول خواندیم آن مرد آمد.آن مرد با اسب آمد. ما که ترشیدیم مرتیکه با خر هم نیامد و باز هم بابا نان داد!

 

 

 

.
.
.

 

 

 


 

 

 

 

تو روح ِ همه کسایی که ما اونا رو دوس داریم ولی اونا ما رو دوس ندارن !
اصن خاک تو سرشون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معتاده وایساده بوده كنار خیابون به تاكسیها می گفته: عید عید یه راننده نگه می داره می گه : ما خیابونی به نام عید نداریم .معتاده می گه : اي بابا چقدر از ادم حرف می كشید منظورم شر بهاره دیگه !!!

یارو خودشو تو اینه می بینه می گه این چقدر اشناست؟ .بعد از یك ساعت فكر كردن می گه: اهان این همون پدر سگیه كه امروز تو ارایشگاه یك ساعت زل زده بود به من

 

 

 

ابادانیه موقع زلزله ژاپن اونجا بوده بعد از زلزله به بغل دستیش می گه : ها ولك ویبره موبایلو داشتی

 

 

 

 

یارو سیبیل كلفته تو یه جمع داشته تعریف می كرده:كه اره ما با یه كاروان می رفتیم یه دفعه راهزنا ریختن به همه یا تجاوز كردن یا كشتن !بعد نگاه می كنه می بینه بقیه دارن چپ چپ نگاش می كنن برمی گرده می گه:البته مارو كشتن!!!

 

 

 

 

یارو دنبال جاي پارك بوده پیدا نمی كرده می گه خدایا اگه یه جا برام پیدا كنی نماز می خونم روزه می گیرم.......یهو یه جا پیدا می كنه می گه: نمی خواد خدا خودم پیدا كردم.

 

 

 

 

به یكی می گن دو دوتا؟ می گه: پس چندتا؟؟؟؟

 

 

 

 

تركه داشته بالاي يك ساختمون پنجاه طبقه كار مي‌كرده، يهو يكي ازون پايين داد ميزنه: هوي غضنفر!

 

 

 

 خونتون آتيش گرفته،‌زن و بچت سوختن،‌مردن! تركه هم ميگه: ديگه اين زندگي براي من معني نداره، خودشو ازون بالا پرت ميكنه پايين. همينجور كه داشته مي‌افتاده،‌يهو به خودش ميگه: اِااه.. من كه بچه ندارم! دوباره يخورده ميره، يهو ميگه: اِاِاه.. منكه زن ندارم! ميرسه نزديكاي زمين،‌ميگه: اِاِااه..! منكه غضنفر نيستم!

 

 

 

 

به یه نفر می گن اسم یه امام بگو: می گه سوج می گن سوج چیه؟ امامی به نام سوج نداریم.تركه می گه خودم دیدم پشت اتوبوسه نوشته بود: یا سوج

 

 

تركه می ره رستوران گارسون میگه غذاي امروز ما كاستیلیدینكوالفر با سسه لیموه .تركه می گه: كاستیلیدینكوالفر با سسه چی چی؟

به غضنفر می گن از قفل فرمونی كه خریدي راضی هستی؟ می گه اره ولی سر پیچ ها یه كمی اذیت می كنه!!!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: فریاد سرد تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس خنده دار,پ ن پ جدید,طنز,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید91,پیامک جدید,پیامک خنده دار,پیامک جدید 91, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ خودت خوش اومدی امید وارم که خوشت بیاد,سعی کردم مطالب جالب و خوندنی براتون بزارم حتما نظر بدین که تو بهتر شدن وبلاگ کمک میکنه ممنمون از حضورتون,نظر یادت نره.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to safa30ti.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com